10 Şubat 2011 Perşembe

sanal alışveriş müptelalarına..

3 günlük bir aradan sonra merhaba,
Bol uyku sonucu kendime gelebildim.. öksürük devam etse deartık iyiyim..;)
Bugün internet alışveriş sitelerine göz attım.. Markafoni'de Roman,Trendyol'da Hotiç Bay/bayan, limango'da da bambi indirime girmiş.. Alışveriş yapmaya bu aralar pek niyetli olmadığım için (Tatilde 3 hafta evvel bu kotayı fazlasıyla doldurmam sebebiyle) detaylı bakmasam da güzel ayakkabılar mevcut..
Tchibo'ya da tabiki göz atmadan geçmedim. bu hafta ve önümüzdeki hafta ürünleri bana pek çekici gelmesede orjinal sitesinden almanyada bu hafta  satışa sunulan ürünlerden birine bayıldım..

tam bizim merdiven altı kilerlik..:) 20 cift ayakkabı konulabilen bu üründe uzunluğunu 2.40-2.80 arası ayarlanabiliyormuş.böylelikle hem yer kazanmış olunuyor, hem de tüm ayakkabılar gözünün önünde hangi ayakkabıyı giysem diye daha kolay karar veriyorsun.. hem de ayakkabı kutusu kalabalığından kurtuluyorsun..
ben iple 2 haftayı çekiyorum.. 2 hafta sonra türkiye tchibolarda satılmaya başlanıcak..;)
strawberrynet'te de sevgililer gününe özel parfümle %60 indirimlerde.... kutusuz ürünlerde %70'lerde indirim var.. tabi kutusuz ürünler ne kadar güvenilir bilinmez... ben strawberrynet ürünlerinden çok memnunum.. ama kutusuz ürünlerini hiç denemedim... keraste şampuanlarının indirime girmesini bekliyorum..;)
Ayrıca 16 şubat'a kadar 18dolarlık alışveriş yaparsan calvin klein'ın parfum göz farı hediye ediyor...
Antalya'da hava çok güzel güneş kaç gündür yüzünü esirgemiyor..:) Gel gör ki çıkışta eve gidip yemek yapmam ve ortalığı toplamam gerekiyor..:) kaç gündür hastayım diye mutfağa girmedim bile..:))
günün şarkısı size...
mutlu günler..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder