1 Şubat 2011 Salı

başlığı bulamadım...

Ben yazıyı yazıyorum da bi türlü başlığımı bulamıyorum..Bi kursu dersi varsa almam lazım sanırım...
Oh evim evim sıcak evim... dışarıda bir ayaz var ki sormayın. Salondan mutfağa gitmeye korkuyorum..buzhane gibi... İstanbul'daki arkadaşlar ohooooo Antalyadasınız rahat tabi dediklerinde o kıs kıs gülen güneşin altında feci bir ayaz olduğunu bilmiyorlar tabee..
İşten çıkınca akşam ne pişirsem mini krizini atlattıktan sonra  markete uğradım. Alınacaklar listesinden sonra abur ve cubur reyonunda Ülker markasını pek tercih etmesemde Caramio bisküvili karamelli gözüme çarptı.. denemek ve akşam yemekten sonra eşimle yemek üzere bir tane aldım. Marketten eve dönerken 1 parça alayım mı dedim ve ben eve yürüyene kadar paketi bitirdim..:) tadı harika süper :)) Son zamanlardaki bisküvili çikolata furyasının modası olacağa benziyor. üstelik 99 kuruş.
Haftasonu Sehrat'ın* (kocam olur kendileri) çok yakın bir arkadaşının düğünü olduğu için İstanbula gideceğiz. Evde biriken bulaşık ve çamaşır işlerini tamamlamın ardından yemeğe giriştim. Yarının yemeğini bile hazır ettim..:))
Bugün hızlı ve süper pratik olaraktan bu akşamın menüsü basite kaçarak ton balıklı makarna, yarın için de mantarlı tavuk sote ve mercimekli bulgur pilavını yaptım..:)) Kestaneleri de tek yerli dizim olan 'Öyle bir geçer zaman ki' için hazırladım.
Artık çerezimi alıp tv başına geçebilirim.. bu arada habire yemeden yazdım da arada diyette yapmam gerekiyor.. muazzam aldığım bu kiloları muntazam bir biçimde vermem şart!! yoksa biraz daha böyle giderse kıyafetlerim bana gelmeyecek..:))
Kıyafet demişken düğünde ne giyeceğim konusuna henüz hiç girmiyorum..:)

Antalya böyleyse İstanbul nasıl soğuktur.. Bu arada soğuk kış günlerinde ellerim hemen çatlıyor. Snowboard yaparken kullanırım diye aldığım kremi artık çantamda taşıyorum parfümsüz ve anında deriye nüfuz ediyor.
Neutrogena onarıcı günlük bakım kremi
İleri derecede cilt kuruluğu ve tahrişe karşı ilk yardım
Yüz,vücut,el ve ayak bakımı için her gün kullanıma uygundur. Aşırı kuruluk, kaşıntı problemi olan ciltlerin yanı sıra ciltte görülen birçok tahriş problemi üzerinde de etkisini gösterir.

  • Aşırı kuru ve kaşıntılı ciltlere yoğun nemlendirme sağlar
  • Çatlamış, zedelenmiş, tahriş olmuş ve kızarıklık problemi olan ciltleri anında rahatlatır.
  • Cilt bariyerinin yenilenmesini hızlandırarak cildin onarılmasına yardımcı olur.
Ben kapalı yolda bi kozmetik dükkanından aldım. Fiyatı da 6-7 tl civarıydı.

Saat nerdeyse 20:00 olmak üzere..Buzhane olan mutfağımıza geçip, kestaneleri fırına koyma vakti geldi. Sehrat bu akşam eve iş getirip çalışacağı için fırsattan istifade dizimi izleyeyim dedim..:) **

Eğer oralarda bi yerde bu yazdıklarımı okuyan birileri varsa günün şarkısı size gelsin..;)

mutlu kalın,
yarın görüşürüz..



P.S: *Eşimin adı aslında Serhat..:))
**Salı geceleri eğer evdeysem ve işimiz yoksa Sehratla birlikte vakit geçirmeyi ya da 2mizin sevdiği film veya diziyi seğretmeyi tercih ediyoruz..;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder