18 Şubat 2011 Cuma

Bıktım diyet kelimesinden alın size 'perhiz'

Günaydın
Dün doktora tahlil sonuçlarını göstermek için yeniden gittim (çikolatayı neden bu kadar sevmemin özünü araştırıyorduk) neyse sonuçlar neticesinde sevgili doktor dedi ki hormonların normal.. diyet+egzersiz... Evet hormonlarımın normal çıktığına çok sevindim fakat yine karşıma çıktı o çirkin diyet kelimesi...
Walla doktorcum dedim ben bıktım diyetten..diyetisyene de gitmek istemiyorum artık. Aslında diyetisyene gitmek demek hayatını disiplin altına almak demek çünkü sürekli biri kontrol ediyor, ne yiyip ne içtiğine bakıyor (ki ben bu durumdan, birilerinin müdahale etmesinden çok rahatsız oluyorum karışıldıkça yemek istemesem de yemek istiyorum) Dolayısıyla tüm yükü kendi üstüme aldım.. Bu sabah bismillah başladım.. başladım dediğim de diyetin ne demek olduğunu iyi bilen biri oılarak 'perhiz' adı altında daha masum bir çatıda yediklerime dikkat ediyorum.. Sabah kahvaltıda Pınar'ın çaldığı ekmek dilimimi saymazsak yaklaşık 1 dilim ekmek, az şekerli çay, 2 zeytin, 1,5 küçük paket bal,2 küp kaşar peyniri yedim.. ve doydum hergün aynı miktarda yesem de kahvaltıdan sonraki süreç zorlu benim için..:) abur ve cubur saati başlıyor çünkü.. benim onu kesmem lazım.. her canım tatlı istediğinde kafama su şişesini dikiyorum..:)) Çok su az köfte..:)
Öğlen hindi tandır varmış salata yapıp tandır parcalarını da içine kıydım mı al sana perhiz salatası..:) ya da bilmiyorum.. abur ve cubur bir de çikolata yemedim mi tamamdır sanırım..
teomanın güzel şarkısı günün şarkısı sizin için..
mutlu günler

1 yorum: