7 Şubat 2011 Pazartesi

Mutlu haftalar!:)

Kısacık bir aradan sonra merhaba..:)
Haftasonunu İstanbul'da geçirmemizin şerefine bize İstanbul hatun bir güzellik yaptı ve fıstık gibi bir hava vardı..:) Geceleri hernekadar soğuk olsa da (ki ben bu soğuğa mağlup düşerek hastalandım) gündüzleri 2 güncükte olsa sıcak havanın tadını çıkarmaya çalıştık.

Arkadaşların nikahından sonra Bağdat caddesinde Kahve dünyasına gittik..:) Ben tabiki şeker depolaması yaparak karamel macchiato içtim yanına da daha önce denemediğim Trüf pasta istedim. Karamel macchiato kupada geldiği için mıy mıy ettim azıcık ama trüf pastanın tadına bakınca mızmızlığım geçti..:)
Ev yapımı Trüf pasta olarak geçen bu lezzetin 3/4'ü inanılmaz bir bitter yoğun krema, alt kısmı yağsız hafif pandispanya keki. ben yedikçe yemek istedim tabi..:)
Sehrat sahlepli kahve içti. kocaman büyükçe bir kupada sunulan bu kahve yoğun tarçın aromasıyla çokta güzel değildi..:))
Ne varsa çikolata,karamelde vaaaar..:)))
Kısa İstanbul turumuzuda 48 saat içinde tamamlayıp ,yoğun trafik, kalabalık sokaklar,yüklü stresin bize göre olmadığını birkez daha irdeleyerek, pazar günü bizsiz Davraz'a gidip kayak yapan arkadaşları kıskandık, bir de  son zamanların popüler rahatsızlığı 'süper enfeksiyon'u da kapıp güzel memleketimize döndük..:)
Adaçayı bal ve theraflu ile ayakta kalıp, boğaz ağrımı dindirmeye çalışıyorum, antibiyotik almamak için direniyorum ki almaya da niyetimyok..
Dün i-Phonedan yeni yeni oyunlar indirdim..:) kocasıyla trafikte dalaşır,sadece arabada tartışır,acemi soföriye biri olarak süper parking diye bir oyun keşfettim.seviyelere ayrılmış oyunda kolay, normal,orta,zor,profesyonel gibi kategoriler var..:) ben habire tan tun çarpıp duruyorum, hele ki park etmeye çalışırken yoldan araba geliyorsa ya arabaya gümletiyorum ya da kaçıcam derken duvara ... haaa bir de smurf  ve dig it var onları unutmayalım..:)))
super parkin app store'da hala ucretsiz.. bazen 1 gün önce ücretsiz olan oyunlar 1 gün sonra hemmmen 0,99 dolar oluveriyor..:)
Bugün antalya'da hava muhteşem..Mutlu haftalar millet.. oralarda birileri varsa günün şarkısı size..:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder